8 طلا ، 8 نقره و یك برنز در میادین آسیایی سهم زنان قایقران ایران درسال 90
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ، زنان قایقران قهرمان كشورمان در مواد مختلف قایقرانی آبهای آرام و كانوپولو در سال جاری توانستند با كسب 8 مدال طلا، 8 نقره و یك برنز در رقابتهای قهرمانی آسیا كارنامه درخشانی از خود بجای بگذارند.

كسب این مقام ها در ورزش بانوان در رشته قایقرانی می تواند جایگاهی را در سطح این قاره كهن برای بانوان كشورمان فراهم نماید و قایقرانی ایران را به عنوان یكی از قطب های قایقرانی آسیا به جهانیان بشناساند.

بانوان ایران در سال جاری با تلاش و همت خود توانستند در رقابتهای قایقرانی كانوپولو و آبهای آرام قهرمانی آسیا به مدالهای رنگارنگ دست یابند.

اعم مدال های كسب شده در این دو رشته به این شرح است :

در رشته كانوپولو تیم بانوان بزرگسال كشورمان متشكل از دلارام مرزآبادی ، فرشته حسینی ، میترا خباز عاشور ، الهه پورمیدیان ، بهنوش رحمانی ، شیوا مولوی نیا ، ریحانه عمرو ، الهام تحقیقی و سونیا گناری به مدال طلای قهرمانی آسیا دست یافتند.

در رشته كایاك معلولاون قهرمانی آسیا شهلا بروزی راد مدال طلا را به گردن آویخت.

همچنین آرزو حكیمی در رشته كایاك یك نفره 200 متر جوانان قهرمانی آسیا و كایاك یك نفره 500 متر جوانان آسیا به مدال با ارزش طلا دست یافت و دو مدال زرین را به گردن آویخت .

در رشته كایاك دونفره مسافت 500 متر جوانان انیسه رهرو و هدیه كاظمی توانستند به مدال طلای آسیا دست یابند و برگ زرین دیگر را به جمع طلایی بانوان ایران بی افزایند.

همچنین آرزو حكیمی در رقابتهای كایاك كی نفره مسافت 1000 متر جوانان آسیا بار دیگر درخشید و توانست مدال با ارزش طلای این ماده را به خود اختصاص دهد و جمع مدال های طلای خود را به عدد 3 برساند.

هدیه كاظمی و انیسه رهرو بار دیگر در رشته كایاك دونفره 1000 متر جوانان قهرمانی آسیا پرچم دار طلایی قایقرانی ایران را بدست گرفتند و دومین مدال طلای آسیایی را به گردن آویختند.

آخرین قایقران طلایی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در رشته كانو یك نفره 200 متر جوانان را هیوا افضلی بدست آورد و افتخاری بر افتخارات قایقرانی بانوان ایران افزود.

در رشته كایاك چهار نفره مسافت 500 متر بزرگسالان متشكل از آرزو معتمدی ، نجمه سجادی ، راحله محمد میرزایی و سیما عروجی مدال نقره این رشته آسیا را بدست آوردند.

آرزو معتمدی در رشته كایاك یك نفره مسافت 1000 متر بزرگسالان قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت .

همچنین سیما عروجی و نجمه سجادی در رشته كایاك دونفره مسافت 1000 متر قهرمانی آسیا توادنست به مدال نقره دست یافتند و دومین مدال نقره را در كارنامه خود به ثبت رسانند.





:: برچسب‌ها: طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: